منو وب ایده

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس وب ایده

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس وب ایده

به گزارش روابط عمومی، امیر اکرمیه مدیرعامل هلدینگ وب ایده، با صدور پیامی دهمین سالروز تاسیس شرکت را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و ذینفعان این شرکت تبریک گفت. 
متن پیام به شرح زیر است آمده است:
خـدا را شـاکرم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا بک سال دیگر با خدمات گسترده خود خدمتگذار نمایندگان و مشتریان عزیز در سرتاسر کشور باشیم.
۵ مرداد ماه ۱۴۰۰، دهمین سالروز تأسیس شرکت داده گستران وب ایده را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم. شرکت به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و به خود می‌بالد، ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و سلامت به یازدهمین سال فعالیت شرکت است و از تلاشهای مستمر خانواده وب ایده در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت سپاسگزارم.

به تحقیق موفقیت شرکت در بازار پر رقابت موجود نیازمند کوشش همگانی، همدلی و همراهی مستمر در احیای نام شرکت و دستیابی شرکت به جایگاه واقعی خود خواهد بود.   
شرکت وب ایده در سالی که گذشت توانست با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و با همت و کوشش بی‌دریغ در پیشبرد اهداف در سالی که گذشت خدمات جدیدی همچون راه اندازی سیستم های حمل و نقل (پیک اپ) فروشگاه ساز و درگاه های ایجاد بستر فروش (ایده شاپ) و بهره مندی از ابزارهای واردات و صادرات دریافت مجوز های از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ثبت برند وب ایده، عضویت در اتحادیه پیامکی، دریافت پروانه کسب، عضویت در انجمن کسب و کار های اینترنتی و عضویت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و... انجام شد؛ طراحی و پیاده سازی مدیریت کسب و کار در راستای ارتقاء بهره وری، آماده سازی جهت راه اندازی سیستم حمل و نقل (پیک اپ) در استان های تهران، اراک، أصفهان، قم و اهواز در دستور کار قرار گرفت. همچنین در حوزه آموزش و صنعت پرداخت بزودی اخبار خوبی منتشر و اعلام خواهد شد. 
وظیفه ماست که برای رشد و تعالی هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایت‌مندی همکاران، نمایندگان، مشتریان، و سایر ذینفعان است، گام برداریم
در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز شرکت وب ایده که همانا قرار گرفتن در فهرست شرکت های برتر تا افق 1401 می باشد در رسیدن به اهداف همچون گذشته موفق باشیم
 

کلیه حقوق محفوظ است. شرکت طراحی سایت وب ایده، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو ، هاست و سرور