منو وب ایده

خرید بک لینک، سلاح قدرتمند و تمام‌کننده سئو کارها

خرید بک لینک، سلاح قدرتمند و تمام‌کننده سئو کارها

بسیاری از افرادی که می‌خواهند برای ارتقا سایت خود تلاش کرده و رتبه خوبی را در موتورهای جستجو به دست آورند؛ با مفهومی به نام بک لینک روبرو خواهند شد. بااین‌حال بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند که این مفهوم دقیقا چیست و چگونه می‌توان از آن برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب استفاده کرد.

به همین دلیل است که در این مقاله می‌خواهیم به این پرسش‌ها پاسخ داده و بهترین راه را خرید بک لینک قدرتمند و تاثیرگذار در اختیار شما قرار دهیم.

بک لینک چیست؟
بک لینک یک پیوند ساده است که از هر وب‌سایت یا صفحه وب دیگری به سایت شما ارجاع داده می‌شود. به عبارت بهتر هر وب‌سایتی که به سایت شما پیوند دهد؛ درواقع یک بک لینک را برای شما ایجاد کرده است. بک لینک‌ها یکی از 200 فاکتوری هستند که گوگل در رتبه‌بندی سایت‌ها در نظر می‌گیرد. توجه داشته باشید که همه بک لینک‌ها برابر نیستند. به عبارت بهتر اینکه شما در هر وب‌سایتی یک پیوند برای سایت خود ایجاد کنید؛ لزوما باعث بهبود رتبه صفحه شما نخواهد شد. عدم انتخاب آگاهانه بک لینک می‌تواند حتی بر روی صفحه شما تاثیر منفی بگذارد؛ به همین دلیل باید در این فرایند، کار را به یک متخصص سپرده و هر قدم را با آگاهی کامل بردارید.

چرا نباید به ساخت بک لینک رایگان اکتفا کرد؟
یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در زمان خرید بک لینک در نظر داشته باشید؛ اعتبار سایتی است که قرار است به صفحه شما لینک بدهد. هرچه اعتبار این سایت بیشتر باشد؛ رتبه شما نیز بهبود پیدا کرده و در میان نتایج اولیه جستجو ظاهر خواهید شد. شاید استفاده از بک لینک رایگان در شروع کار گزینه خوبی برای رشد شما باشد؛ اما زمانی که توانستید رتبه خود را بهبود بخشیده و کمی اعتبار پیدا کنید، این کار می‌تواند به شما آسیب بزند.

زیرا وب‌سایت‌هایی که خدمات بک لینک رایگان را ارائه می‌دهند؛ ممکن است رتبه‌ای پایین‌تر از صفحه شما داشته و به‌این‌ترتیب شما را نیز پایین بکشند. بنابراین ساخت بک لینک رایگان تنها در زمانی به کار شما می‌آید که رتبه سایت مبدا از رتبه صفحه شما بالاتر باشد که در بیشتر موارد چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

چرا خرید بک لینک مهم است؟
خرید بک لینک از آن جهت اهمیت دارد که شما را از بالا بودن رتبه سایت مبدا مطمئن خواهد کرد. به این معنا که سایت‌های فروش رپورتاژ، سایت‌هایی هستند که اعتبار بسیار زیادی داشته و در نزد گوگل محبوب هستند؛ همین موضوع باعث می‌شود که شما نیز در نزد گوگل و دیگر موتورهای جستجو به‌عنوان یک وب‌سایت محبوب شناخته شده و رتبه شما را افزایش خواهد داد.

به‌این‌ترتیب محتواهای جدید شما با سرعت بیشتری توسط گوگل ایندکس شده و ترافیک ارگانیک شما بهبود خواهد یافت. در کنار این‌ها خرید بک لینک‌های قدرتمند می‌تواند شما را به‌عنوان یک سایت مرجع به موتورهای جستجو معرفی کند؛ درنتیجه در بیشتر نتایج جستجوهای مرتبط ظاهر شده و به‌این‌ترتیب رتبه شما بهبود خواهد یافت.

چگونه بک لینک قدرتمند و تاثیرگذار بخریم؟
زمانی صرف هزینه برای خرید بک لینک ارزشمند خواهد بود که مطمئن باشید این کار شما را به یک نتیجه درست خواهد رساند. به همین دلیل است که در این بخش می‌خواهیم راهکارهای خرید بک لینک قدرتمند و تاثیرگذار را با شما در میان بگذاریم:

1- ارتباط موضوع سایت با صفحه شما

در نخستین گام برای خرید بک لینک باید مطمئن شوید که سایت موردنظر ازنظر موضوعی با وب‌سایت شما ارتباط دارد. به عبارت بهتر باید محتواهای سایت با حیطه کاری شما در ارتباط باشد تا خزنده‌های موتور جستجو بتوانند با سرعت بیشتری بک لینک را پیگیری کرده و در رتبه‌بندی سایت شما اثر دهند.

2- اعتبار بالای سایت

در کنار این ارتباط موضوعی باید دقت کنید که وب‌سایت موردنظر در حیطه کاری شما دارای رتبه بالایی نیز باشد و بتواند بر روی رتبه شما تاثیر مثبت بگذارد. سایت‌هایی که برای خرید بک لینک انتخاب می‌کنید؛ باید دامین اتوریتی بیشتر از 60 داشته باشند تا بتوانید بر روی اعتبار آن‌ها حساب کنید. برخی از سایت‌ها تنها با هدف فروش بک لینک ساخته شده و هیچ‌گاه به‌روزرسانی نمی‌شوند؛ دقت کنید که نباید هرگز در دام این سایت‌ها افتاده و هزینه‌ای برای گرفتن بک لینک از آن‌ها پرداخت کنید.

3- دائمی بودن

برخی از سایت‌ها اقدام به فروش بک لینک به‌صورت ماهانه می‌کنند؛ اما باید بدانید که بک لینک‌های ماهانه ارزشی ندارند؛ بک لینک باید حالت دائمی داشته باشد تا بتواند بر روی رتبه شما تاثیر مثبت بگذارد. با این کار می‌توانید حجم و بازه زمانی لینک دهی را کنترل کرده و از افراط‌وتفریط جلوگیری کنید.

4- کمبود لینک خروجی

باید دقت کنید که تعداد لینک‌های خروجی موجود در وب‌سایت مبدا، به تعداد مناسبی باشد؛ به عبارت بهتر باید تعداد لینک‌ها را به‌طور هوشمندانه‌ای کنترل کرده و مراقب باشید که در یک بازه زمانی کوتاه، مثلا یک روز، تعداد زیادی بک لینک دریافت نکنید.

5- اسپم اسکور پایین

اسپم اسکور یک سایت درواقع معیار مناسبی برای سنجش اعتبار آن است؛ این معیار توسط گوگل و با در نظر گرفتن 27 مورد تعیین می‌شود. هرچه اسپم اسکور یک سایت کمتر باشد؛ اعتبار آن بالاتر بوده و گزینه بهتری برای گرفتن بک لینک یا انتشار رپورتاژ آگهی است. اسپم اسکور سایت باید زیر 3 باشد تا شما بتوانید به‌عنوان یک سایت خوب بر روی آن حساب کنید.

6- خرید بک لینک برای کلمات کلیدی و صفحات مختلف سایت

دقت کنید که تنها برای صفحه اصلی یا یک کلمه کلیدی خاص بک لیک را خریداری نکنید؛ سعی کنید که این کار را برای دامنه گسترده‌ای از کلمات کلیدی و صفحات مختلف سایت و مقاله‌های آن انجام دهید تا بتوانید همه قسمت‌ها را با هم ارتقا دهید.

سخن پایانی

خرید بک لینک یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش رتبه سایت و سئو محسوب می‌شود. با این کار شما می‌توانید وب‌سایت خود را به‌عنوان یک مرجع مورد اعتماد به موتورهای جستجو شناسانده و ترافیک ارگانیک را به سمت خود جذب کنید. باید دقت داشته باشید که بک لینک‌ها دائمی بوده و به تعداد کافی در هر بازه زمانی به شما ارجاع داده شود؛ در غیر این صورت نمی‌توانید در این راه به موفقیت برسید. در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین راه‌ها برای خرید بک لینک را به شما آموزش داده و اهمیت این کار را موردبررسی قرار دهیم.

کلیه حقوق محفوظ است. شرکت طراحی سایت وب ایده، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو ، هاست و سرور